ABOUT

Jagma posluje bez prekida od 2005. godine. Ovih 13 godina iskustva je bilo dragocjeno i učinilo nas jačim i boljim partnerom svim dosadašnjim i budućim korisnicima.

Imate ideju o organizaciji seminara, ali dvoumite se gdje ga održati? Obratite nam se s povjerenjem jer nudimo velik izbor lokacija. Uspješan smo partner velikih svjetskih tvrtki kao što su Lenovo, Hitachi, Xerox, Hewlett-Packard, D-link, domaćih firmi Perpetuum mobile, 3 Pro te domaćih fakulteta i agencija.

STAFF

Ana Rakić

Osnivač i vlasnik, direktor

zastupa pojedinačno i samostalno

voditelj poslova

Točna, iskrena i uporna od samog početka. Zadužena za program domaćeg poslovnog turizma i novih programa: Event klub i Bedžeri

 

ana.rakic@jagma.hr

+ 385 98 987 55 90

Marijo Rakić

Founder

Marijo je zadužen za programe u inozemstvu. Licencirani je turistički vodič za Zagreb i zagrebačku županiju.

 

marijo.rakic@jagma.hr

+385 98 9808 205

CONTACT US

Tel: +385 1 2006 667

e-mail: info@jagma.hr

Radno vrijeme: 

ponedjeljak-petak 08:00 - 16:00
Emergency phone 0-24
+385 98 987 55 90

Jagma d.o.o.

za trgovinu, turistička agencija i usluge

Selčinska 15

10 360 SESVETE

 

OIB 56862875302

ID code HR-AB-01-080517189

MBS 080517189 u Sudskom registru Ministarstva pravosuđa RH - Trgovački sud u Zagrebu

OIB ili PDV identifikacijski broj : HR56862875302

pojedinosti o nadležnom tijelu čijem službenom nadzoru podliježe djelatnost tur. agencija ; Turistička inspekcija Ministarstva turizma RH

Sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14, 110/15) obavještavamo potrošače da nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu mogu iskazati prigovorom u pisanoj formi u našim poslovnim prostorijama (Adresa poslovnice: Selčinska 15, 10 360 Zagreb-Sesvete ) pri čemu ćemo Vam bez odgađanja pisano potvrditi primitak prigovora.

Prigovor također možete poslati putem pošte na adresu:

JAGMA d.o.o. za trgovinu, turistička agencija i usluge , Selčinska 15 , 10 360 Zagreb-Sesvete

ili na mail adresu: info@jagma.hr

Turistička agencija odgovorit će na sve reklamacije najkasnije 15 dana nakon njihova primitka i predložiti način rješavanja iste. Tijekom tih 15 dana klijent se odriče arbitraže trećih strana i davanja informacija u medije. U slučaju da prigovori nisu riješeni mirnim putem, za njihovo rješavanje nadležan je sud u sjedištu turističke agencije.